Utmaning.

Susanne har utmanat mig:

1. Vad gjorde du för tio år sedan? 10 år sedan? Då var jag ju knappt född! Nämen, det var då och några år framåt jag tävlade som mest med hästarna. (Underbara tid!)
2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Dagen är ju snart slut men, jag ska gå utpå en prommis, sedan se film, käka snarra, bada jacuzzi och sedan sova.
3. Godis jag gillar: Choklad och salta skallar (lakrits).
4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Oj, det är många pengar. Jag skulle betala av huset och bilen, köpa häst och stall, köpa en porsche till Johan, köpa en husbil, bjuda mina nära och kära på en resa, investera (i vad vet jag inte), skänka en del till någon hjälporganisation för djur som far illa, shoppa en MASSA kläder och inredningsprylar och bara leva riktigt topnotch!
5. Städer/orter som jag bott i? Vindeln, Vindelånäset och Vännäs. (Huvva vad jag känner mig berest)

Jag utmanar Maciel!


Kommentarer
Postat av: Frida

På jobbet är detsom vanligt, ska tyvärr dit idag. Du får gärna komma o hälsa på ngn dag :p

2008-06-28 @ 09:10:19
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Maciel såklart

Hahaha, nej Hugo har icket ätit upp mig. Han är söt. Vad fint du har inne på din sida. Men nu du, nu ska jag blogga. Jag är hipp. Och en till sak! Jag har svarat på din utmaning :)

2008-06-29 @ 21:09:44
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, jag förstår det.. vi lär nog också hålla oss så långt borta från Avaberg som möjligt då ;) Det är den 18:onde. Förresten vet du när Ullis kommer hem igen?

2008-06-30 @ 11:19:18
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0