Murning, examen och ett efterlängtat samtal!

Japp japp.
Nu börjar det gå framåt med husbygget! Ytterväggen som skulle muras upp är snart klart! Sen fattas ju de innerväggar som ska muras men det är roligt att se att det börjar ta form!
Här på bilden är det murat sex varv och nu är dubbelt så mycke gjort! :)


Och i går tog han ju examen, min älskling! 2 år är nu gjorda och vissa gånger (när han varit hemma) har det känns som att tiden gått otroligt fort och andra (resterande tid) har det kännts som det gått förbannat långsamt. Nu är dom iaf gjorda och nu är han äntligen hemma för alltid! :) (Det sa jag när han gjort klart lumpen också)
Det är ju iaf helt klart värt att fira!

Av mig med familj fick han en ny klocka. (Sorry den suddiga bilden)

Och av sin familj fick han något som jag inte riktigt vet vad det är men, han blev hemskt lycklig iaf! Den ligger i en grå låda och det är nog någon slags såg.


Sen så, det efterlängtade samtalet! Det var ULLIS! :) Det var alltså över tre månader sen jag prata med henne på telefon sist, och i normala (när hon inte är i Norge) fall är det typ varje dag! Det var otroligt skoj att prata med henne igen! Nu hoppas jag bara hon kommer hem snart!

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Glad midsommar!

2008-06-20 @ 11:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/finamatilda
Postat av: Susanne

Jag har en liten "utmaning" till dig på min blogg! Kolla!



2008-06-21 @ 18:15:50
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0