Lugn dag.

I dag har varit en ganska lugn dag! En låång sovmorgon MED Johan som för en gångs skull fick sova ut. VI klev upp vid 11 och åkte in till stan. Vi skulle provköra en till bil då den förra halvt rasade ihop när vi var ute och provkörde. Behöver jag tillägga att det blev inget bilköp då iaf. I dag var vi ute och provkörde en focus flexifuel -05, vi tyckte om den och vi var även upp på babyproffsen och testade så att barnvagnen gick in och den satt som ett smäck där bak! Nu väntar vi på att dom ska få in bilen i någon annan färg och en ghia i stället för en trend, då kanske vi slår till!
Efter det for vi och köpte en högtryckstvätt (fy tusan vad jag ska tvätta) och sedan på zoocenter för att beställa selar till hundarna.

I går på dagen var jag på caféet och lunchade med Hannah, mycket trevligt var det! På kvällen var vi nere på tomten och städade undan nu när murningen är klar, det känns ju fantastiskt skönt! Nu blir det förhoppningsvis hyffsat lugnt fram tills det att väggarna kommer den 5 juli! Det ska bli så himla spännande att se hur det blir när väggarna kommer upp!

Annars då? Händer här inte mer än vanligt. Jag har nu gått in i v 33 och bäbisen sparkar och bökar på inne i magen och nu börjar det bli jobbigt att böja sig ner för att plocka upp saker, det känns som att något är i vägen! Jag börjar även vara fundersam på hur han egentligen ligger, om han har vänt sig eller inte? Jag känner då inte att det är just huvudet som ligger neråt och det sparkar så konstigt att jag i bland funderar vad det är för filur som ligger där inne. Mest buffar det under revbenen och i vänster sida, men även neråt och i höger sida? Så jag vet då inte hur eller vars han ligger. Jag börjar tro att det är en hamster som bara springer runt runt!



I morgon är det fika på station med det kära vindelgänget (-ullis) som gäller! Det ska bli riktigt mysigt! :)

Nu ska jag gå och fixa lite rabarberpaj och sedan krypa upp i soffan och se fotbollen med Johan.
Jag är trött, Johan är sjuk och hundarna är tröttast.

Lilla Enzo ska sova och försöker få på sig filten!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Halkade in på din blogg och det är roligt att läsa om erat projekt - huset - och om det kommande barnet. Väntar själv barn och var på rutin ultrljud idag. Lycka till med husbygget och med det kommande barnet.

Vänligen//Erika

2008-06-27 @ 01:04:46
URL: http://storken2008.blogg.se/
Postat av: Frida

Gud vad tiden går fort, snart ska du ju ha :)

Tycker de va nyss man fick veta att du väntade en liten..

2008-06-27 @ 21:31:12
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0