Långa dagar och korta nätter!

Jaa, så känns det nu! Känns som man bara hunnit i säng så ska man upp i gen och i väg ner på tomten! Men, nu går det minsann framåt! Grunden ska vi förhoppningsvis gjuta antingen på fredag eller måndag och sedan ska pappsen börja mura upp nedervåningen!

Annars så mår magen bra, den växer så det knakar! Jag ska försöka lägga ut nån bild senare i veckan. Fatta att nu går man in i v. 30, det känns ju helt sinnes! Har lillpojken legat där inne så länge? I morgon är det besök hos BM igen och det ska bli spännande och se om niferextabletterna gjort nån verkan på hbet men samtidigt fasar jag som vanligt för att ta det där provet. Hon är inte den mest sympatiska när hon sticker och sedan är det som sagt ingen smidig liten nål som bara sticker till utan det är typ en gaffel hon sticker med så det känns som hon ska hugga loss hela jävla fingret. Jaja, jag lever ju än sålänge så jag lär väl troligtvis överleva morgondagens besök också. Ska bli spännande och höra om hon kan känna hur lillen ligger. Jag tycker att det har börjat kännas mer sparkar uppåt men om det beror på att han lagt till sig med huvudet neråt och att det är fötterna man känner eller om det beror på att han sitter på rumpan där inne med ett hånflin och bara boxas uppåt det låter jag vara osagt!

Idag har vi varit in till stan och kollat vitvaror och vi har äntligen kommit fram till vad det blir, det känns riktigt skönt! Sedan var vi på strömpilen för att jag skulle hitta mig en ny bikini då mina andra börjar kännas liiite för små! Jag hittade även ett par vita mammabyxor som var helt ok!

Jaa, just det. Min systerdotter i Skeå döptes ju i lördags! (Bilder kommer) När man då sitter och håller en sån liten goding då känns rädslan för förlossningen ganska avlägsen, då längtar man bara tills man har sin egen!
Men för Gotte och Lina är det nog på gång nu, jag tror bäbis kommer i natt! Lycka till!




Nu ska jag ta en skogspromenad med Maciel och hundarna!

Jag lovar att bli bättre på att skriva, just nu hinner man bara typ sova!

Här är den tilltänkta kylen/frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0