Gjutning och hundutställning!

Gårdagens inlägg som jag missade att lägga in kommer här lite försent.


Japp japp! I morgon är det gjutning av platta som gäller och vi hoppas på att allt som ska ligga under betongen ligger där nu för annars blir det knivigt!
I dag har jag varit hos Lisa och det var lika trevligt som alltid! Vi var ut med hundarna en sväng och resterande tid ägnade vi till att surra, sooom vanligt!

På lördag kommer Vicke hit och nattar över och det ska även det bli mycket trevligt med hundpromenader och myskväll medan Johan har inkvarterat sig hos okänd kompis. Det var nog till Kocken han skulle förresten. På söndag ska vi då på utställning och Vicke ska ställa Enzo och Anna Cindre då jag ej känner mig som någon akrobat längre och det ska bli riktigt spännande att se, det kommer säkert bli kanon!

Nää, nu ska jag ta och krypa i säng tror jag men jag ska försöka hålla mig vaken tills han kommer hem. Kl är 01.30 och han är fortfarande nere på tomten och förbereder inför i morgon. Jag tycker synd om min älskade, hoppas han kommer hem snart!

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi ses i morgon! Jobba inte ihjäl er!

2008-06-14 @ 21:38:25
URL: http://whippeternal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0