Fredag och allt möjligt.

Fredag var en slappare dag. Johan jobbade eller, jobbade vet jag inte. Efter hans story om dagen som gått kan vi sammanfatta det så att han iaf var på jobbet (knappt det) och sen hur mycke han jobbade är diskuterbart. Han hade fikat, kollat mailen, käkat lunch, tagit kort, fikat, kollat mailen, snackat skit och sen åkt hem, det tog 8 timmar.

Jaja, vad jag själv gjorde minns jag inte, förmodligen så lite som möjligt. Jag tror jag tog sovmorgon (ovanligt), sen var jag ut på prommis med hundarna och sedan minns jag inget mer. Antingen så for jag till Lisa eller så for jag på affärn. Men hos Lisa var inte i fredags tror jag, så jag for nog och handla men det var ju på em var var på affärn? Antingen tog jag en hemskt lång sovmorgon eller har jag börjat få minnesluckor.
På kvällen var vi iaf och gratta Johans kusin, Andréa som har blivit hela 17 år! Hon var ju bara tio år när jag och Johan träffades och nu är hon 17?! Huvva vad tiden går snabbt! Efter mycket gott fika där for vi till Mamma & Kenneth och där snackade vi skit en stund och så fick vi lite barnsaker, kanon!

Det var typ fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0