Bm-besök och bäbis!

I går kväll var vi som sagt ut på promenad och vi for bort till rundan som går runt sandtaget så man kan släppa hundarna! När vi gick där i godan ro och snackade skit så hörde vi något som kom galopperande bakom oss, det kändes ju inte som något sensasionellt när hundarna är lösa men av ren vana kollar man bak och ser efter åt vilket håll man ska flytta sig om man inte vill ha något benbrott och där ser jag Enzo, men Enzo var ju nyss framför oss. Jag tittar fram och där är både Cindre och Enzo och tittar bak och inser att antingen har hunden klonat sig eller så är det en annan whippet! Efter en stund går det upp ett ljus, det måste vara Kiwi (Enzos bror) som också är ute!
Efter ett tag kommer Anna med fam. fram bakom träden så vart det helt plötsligt 6 människor och fyra hundar med på promenaden! Det var trevligt!
Här kommer bilderna:

Enzo i sitt esse!

Vars tog bollen vägen?

Busisar!


Jaa, så var ännu ett BM-besök avklarat och allt såg bara bra ut!

HB: 122
Blodsocker: 5,3
Blodtryck: 130/85
Bäbis hjärtljud låg på 136 slag/min
Sf-måttet föjde kurvan och låg på 28 cm

Såhär ser bäbisen ut nu i vecka 30:


Sedan har Lina och Gotte fått sin bäbis sent i går kväll! Ett stort grattis till er! Dom hade varit förbi och hälsat på oss i dag när jag var hos BM så jag fick inte se den lilla flickan, bara Johan! Jag är så avis på han!

Kommentarer
Postat av: Therese Johansson

Himlarns vad du måste varit duktig med niferexen... du har ju kanon värden :)

Jag däremot ränner fortfarande på BB och får järn behandlingar :( Förhoppningsvis den sista idag.

2008-06-16 @ 11:29:35
Postat av: crazyangel

vilka härliga bilder på hundarna :) Själv fick vi ta bort vår ena hund för två veckor sedan... Hemkt tårkigt, bara 16 månader gammal. Höftå knäledsfel.. Uha. Hur många hundar har du?

2008-06-23 @ 21:07:03
URL: http://www.crazyangel.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0