UL, säte och husfärg.

Vad var det jag sa?
Japp, i onsdags var vi på UL, allt såg perfekt ut och bäbisen väger nu ca 2100 gr. Han beräknas vid BF väga ca 3500 gr så det är förhoppningsvis inte nån jättebamsing till bäbis!
MEN, han ligger i säte. Jag hoppas hoppas hoppas och ber snällt till den lilla bäbispojken där inne, VÄND PÅ DIG! Jag vill verkligen inte att det ska bli snitt, jag blir livrädd och kallsvettig av bara tanken. Vi ska tillbaka på UL den 16e och har han inte tagit sitt förnuft till fånga och vänt sig så blir det vändningsförsök.
Ingen som vet nåt tips på hur man kan hjälpa den lilla pojken på traven så att han vill vända sig?

Såhär ser han ut i vecka 34, fast upp och ner då förstås.


Nu har vi kommit ganska långt på bygget! Återfyllningen är nästan klar och den hade varit klar om det inte vore för klantskallarna som skulle leverera sista sandlasset i em men, inget sandlass syntes till. Vi har även provmålat husfärgen på några plankor och vi är otroligt nöjda med resultatet! Det blev kanonsnyggt! Det är även nu bara tre dagar innan huset kommer! JAG LÄNGTAR! :)

I morgon har vi "släktmiddag" på mammas sida, vi passar på då min moster med familj är uppe från Göteborg. Vi skulle träffas på TC och sedan fick vi se vars det bar av! Det blir nog hemskt trevligt! Vi ska bara försöka hitta någon som kan förbarma sig över hundarna så man inte behöver stressa så hemskt!

Ha det gott allihopa och ni som har bäbisar som ligger rätt håll, ni kan skatta er lyckliga kan jag tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0