Bm-besök,tvärläge och huslängtan!

Joo, i dag har jag varit hos BM och det gick bara bra! Alla värden såg kanon ut men, MEN, bäbisen ligger i tvärläge. Jag antar att ni alla föreställa er hur det ser ut eller åtminstone förstår att inte fan går det komma ut den vägen i varje fall. Barbro säger att herregud, det är ingen fara! Han har en månad på sig att vända sig men, med min tur känns sannolikheten ganska liten att han kommer göra det!
Såhär såg iaf dagens värden ut:

HB: 128
Blodsocker: 6,1
Blodtryck: 120/70
Bäbis hjärtljud låg på 134 slag/min
Sf-måttet föjde kurvan och låg på 32 cm
TVÄRLÄGE

Jag kom sen på en sak att jag har lurat er, jag har sagt att huset kommer den 5e, men stor chans att det skulle komma på en lördag. Så jävla arbetssam är ingen, i synnerhet inte dom som bygger huset. Det kommer den 7e, alltså på måndag, alltså om 6 dagar! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det är verkligen inte länge kvar nu. Då kanske jag till och med kan göra något annat än sitta på en stol och glo eller baka och laga mat, typ måla litegrann! Nää, jag hjälper faktiskt till med annat också!

I dag så ska vi till syster och gratta, hon fyller år! Och Maciel också! Stort grattis till er båda!



Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa det är klart.. det känns nog tillräckligt mycket att föda med huvudet först ;) Men oroa dig inte.. än finns det ju lite tid kvar att vända sig på!

2008-07-02 @ 16:17:46
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Maciel

tack söthjärtat! pojken kommer vända sig, han är bara lite envis :) fattaru, han är här snart!

2008-07-03 @ 22:56:59
URL: http://macielleal.blogg.se/
Postat av: FinaMatildas mamma

Tvärläge, kan inte vara skönt

2008-07-04 @ 09:48:02
URL: http://www.metrobloggen.se/finamatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0