Internetlös och gardintyg!

Jaa, som sagt, internet har lagt av. Troligtvis p.g.a. att vi sagt upp telefonen så, nu sitter jag hos mamma och Kenneth i stället som den internet nörd man är. Man märker hur sjukt mycke man gör via internet när man inte har något.
Jag skulle veckohandla i går men den blev utesluten då jag inte kom på någon matlista.
Jag har beställt julklappar via internet men dom skickas inte förrän dom är betalda och jag kan ju inte betala via internetbanken.
Jag känner mig helt avskärmad från omvärlden då jag varken kan läsa nättidningarna, bloggar eller familjeliv.
Jag skulle ringa ett samtal men har inte nummret. Telefonkatalog är uråldrigt så någon sån äger jag ej.
Ja, listan kan göras milslång men, ni förstår problemet I guess.

Jaja, sy öljettlängderna till sovrummet skulle jag haft gjort då jag nu hittat ett så nära perfekt tyg man kan komma.
Bilden gör det inte riktigt rättvisa men jag lägger ut en ny bild då dom är uppsatta.

Jag älskar dessa blommor jag fick av min kära vän Lisa. Jag hade sökt länge efter hjärtan på tråd på ett hjärta och hon fann dem! De ska snart (den 22a) få bosätta sig i sovrumsfönstret!


Nä, dags att åka tillbaka till bygget, jag skulle ju bara hit för att beställa julkort!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hjärte blomman var jätte fin. vart kanman finna en såndan?

2008-12-15 @ 21:26:53
URL: http://friidaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0