Datorhaveri och husbilder.

Jaa, jag lovade ju att lägga in nya husbilder för någon kväll sedan och det gick ju som det gick, mindre bra. Min bärbara är paj, eller, egentligen är det bara slut på ström. Men kruxet är att det är laddaren som gått sönder, eller, egentligen var det jag som bröt sönder den för att jag blev arg på att den alltid glappade. Det var en så kallad universalladdare från clas ohlson och egetligen var den säkert inte ens tänkt att ha till den där datorn men, Cindre käkade upp den riktiga när han var valp. Hur som helst, nu får jag stå mitt kast då jag själv har haft sönder min älskade glappladdare. Tur att vi ha en stationär också!

Ljuset gör att trappen nästan ser gul ut men, det är den ej.



Hallgolvet klart, om än hemskt skitigt.


Är inte riktigt nöjd med typsnittet på bokstäverna men, dom funkar helt klart tills jag hittat dom rätta!


Badrummet. Det ska in en glasdörr i öppningen på duschhörnan.


Det är oerhört stökigt på alla bilder men, prio ett har tyvärr inte varit att städa utan det är att jobba på som tusan om vi ska hinna flytta in den 22a!

Noel har börjat vakna på natten och gnöla och va på "dåligile". I kväll somnade han kring halv 12 (den vanliga tiden vi lägger han) men vaknade då efter en stund och ville inte alls sova. Men, peppar peppar, nu sover både han och Johan så, det är väl bäst att passa på att duscha och sedan ska jag som vanligt lägga mig i sängen och kika på Miami Ink som börjar kl. 2, dålig vana!

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Råkade precis "ramla in" på din sida:)

Vad fint hus ni bygger!

Åhh vad spännande med ert badrum då duschen påminner om våran (har dock ingen bild)

Är själv missnöjd på just dörren så fota gärna när eran är på plats;)

2008-12-12 @ 09:23:55
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: It's a house

Våran kamera fotar också gula bilder, morrr! Men jag vet ju hur trappen ser ut i verkligheten och den är INTE gul! Jag vet inte hur jag kunde missa bokstäverna sist jag var förbi men jag måste säga att jag gillar typsnittet, tycker inte alls att ni ska byta. B morrade lite om hur han skulle få till duschhörnan =) Men det kommer att bli sjukt bra när det blir färdigt!

2008-12-12 @ 14:52:01
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: Maria

Meeeen vad fint ni kommer att få det :-)

2008-12-13 @ 11:40:04
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0