Trötta hundar och BM-besök!

Ja, nu har min kära svärmor förbarmat sig över hundarnas motion, eller snarare brist på motion de tre senaste dagarna och gått riktiga långpromenader i det härliga vädret! Jag längtar så efter att få gå en rask promenad med hundarna i den härliga höstluften, det skulle va så underbart skönt!
Hundarna ligger nu som utslagna hjältar på våra vackra lånesoffor (Ja, den andra bytte vi ut). Undra förresten när vi får tillbaka våran riktiga, vi har vi iofs ingen brådska då vi inte ska ta upp den förrän vi flyttat, alltså i dec.

Cindre med sina sötöron!

Enzo kan det här med att bädda och har fixat sig både en filt och en kudde.


Jag som hade hoppats på att slippa fara till BM idag fick pallra mig dit iaf men till nästa besök den 1 sep, då vill jag verkligen att grabben har behagat komma ut!

HB: 120
Blodsocker: 6.1
Blodtryck: 140/90 (Jag ska låna Johans mormors blodtrycksmätare i morgon och kolla själv för jag tror BM knarkar eller alternativt har nedsatt hörsel. Jag brukar alltid ligga ganska lågt men varje gång hon tar så är det skyhögt men, de senaste gångerna när jag varit i Vindeln så har det legat lågt, mystiskt.
Bäbis hjärtljud låg på 140 slag/min
Sf-måttet låg på 39 cm
Ligger med huvudet neråt men är ännu ruckbar

Annars har vi varit på bygget hela dagen. Jag har klättrat på stegar och sågat massa brädor i hopp om att sätta i gång något men bevisligen var det inte tillräckligt!
Nu ska jag iaf krypa i hop brevid Johan och käka snarra och titta på CSI.

Sköt om er!

Här kommer förresten en bild från när vi var hos Lisa och Ante och käka kräftor förra helgen, mycket trevligt var det och mycket gott! Med var även Lisas söta småsystrar Sandra och Johanna!

För er som inte vet från vänster: Lisa, Sandra, Johanna, Ante och Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0