Skendräktig?



Eller bara en rejäl ölmage?


Ja, jag börjar fundera om det verkligen är någon som bor där inne eller om jag bara inbillat mig det? Man hör ju om dom som inte upptäcker sin graviditet förrän på BB, jag kanske är tvärtom, man upptäcker på BB att det inte finns någon bäbis där inne, snacka om besvikelse.
Nää, jag tror nog han är där inne men varför ligger han bara och kurar? Kan han inte bara komma ut nu? Efter 4 dygn av dålig sömn och förvärkar från helvetet kan jag nu officiellt säga att jag är less, JÄTTELESS.
Om förvärkar ska kännas såhär, att det gör så jävla ont att man varken kan stå, sitta eller ligga då tror jag jag skippar förlossningen. SKJUT MIG hellre!

Jag har sagt hela tiden sen jag blev gravid att bara han inte kommer den 28/8, då hans farmor fyller år så skiter jag i vilken dag det blir. I dag är det den 28/8 och det skulle inte förvåna mig det minsta om han komer i dag.

Och med Citodon och Stillnoct i kroppen är man inte riktigt i sina sinnes fulla bruk, i natt satt en hel jävla drös med sengångare (Ni vet som Sid i Ice Age) snyggt uppradade vi sängkanten och glodde på mig.  Jag kunde senare konstatera att det var Cindre som sat där men, jag såg honom i flertal.
Så, detta inlägg får ni ha överseende med.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, sengångare, hahaha!



Fan vad trist att även du skulle åka på massa förbannade förvärkar, de är INTE roliga. Men å andra sidan så tyder det ju på att något är på G. Mitt enda råd till dig är TA EDAN PÅ EN GÅNG!!! Den är ljuvlig! Trodde att det skulle göra ont att sätta den, men det enda jag kände var ett tryck, ingen smärta alls. Men vilken befrielse den bidrog med, aaaah!



Skulle gärna stoppa in lite bedövning i tuttarna just nu ;-) Om du åker in på förlossningen idag kanske du kan norpa med lite bedövning till mig??



STort lycka till, å du jag förväntar mig ett sms ;-)

2008-08-28 @ 16:43:15
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Frida

haha va söt du är! :)

Håller tummarna för att han vill titta ut till världen snart :)

2008-08-28 @ 18:16:44
URL: http://friidaboman.blogg.se/
Postat av: Ma-Linn

Men du, imorgon fyller jag år. Det blir väl lämpligt? ;-)

Jag hoppas verkligen att det kommer igång snart, förvärkar låter såå jobbigt, det enda positiva är väl att det betyder att det snart är på G!

Lycka till!

2008-08-28 @ 21:01:19
Postat av: hanna

Hoppas verkligen din lilla kotte kommer ut snart!!! Det är ju så jobbigt att bara gå å vänta!

2008-08-29 @ 13:59:06
URL: http://husdrommn.blogg.se/
Postat av: Maria

>Tar å grattar dig här med; GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

2008-08-29 @ 19:30:55
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0