Kantarellmackor och fika till arbetarna.

GÅRDAGENS INLÄGG SOM AV NÅN ANLEDNING INTE GICK ATT LÄGGA IN.


Jaa, när jag var på affären i går blev jag så himla sugen på kantareller, gud vad gott det skulle vara med smörstekta kantareller tänkte jag så jag köpte en hög och sedan gjorde jag varma mackor med kantarellstuvning tills Johan kom hem i går natt efter att ha rivit ställning nere vid huset och än en gång kunde jag konstatera att kantareller är fortfarande sinnessjukt gott! :)




I dag har jag beställt filten från Mairo som ja pratat om förut, den kommer nog bli supermysig! Jag kunde ju inte låta bli att beställa lite andra saker också när jag ändå var i gång!
Det blev en grön body från Ida T Och ett par byxor från Nanoou.


I kväll har jag varit ambitiös och bakat till arbetarna där nere (Johan med Thomas), det blev banankaka med philadelphiaglasyr.  Fia kom förbi och fikade och surrade en stund också, mycket trevligt!


Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Japp de är från Cult :-) Tack för fikat själv och tack för att du fick mig att lämna huset för några timmar ;-)



Nä ingen förlossning än, men händer det inget mer så måste jag få nått att sova på inatt. Inge skönt att vakna var 6:e minut :-( Men det går att uthärda i vaket tillstånd :-)

2008-08-14 @ 16:36:53
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Marie M

Den där banankkan såg riktigt smaskig ut! :) Det närmar sig, spännande! :)

Kram Kram

2008-08-19 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0