Förbannat.

Jag trodde man kunde spara hur många inlägg som helst i utkast men, ack så fel man kan ha för att tydligen var det bara ett. Jag hade skrivit massa inlägg men skulle vänta med att publicera dom tills jag satt vid den andra datorn där alla bilder ligger och så är allt försvunnet.
Och NEJ, jag tänker inte skriva om det.
Jaha, då gör jag väl en kort sammanfattning av helgen då.
Fredag: Shopping, Lunch med Maria och Grillpremiär med vänner.
Lördag: Födelsedagsfirande och välkommen till världen firande i Skellefteå, Gandhi och Jonas Gardell.
Söndag: Kaffe hos Amanda och sjalvisning med gravidisarna hos Sara.

BM besök i morgon kl 14.30.

Ajöken fröken.


Smarrigt!
image13




Riktigt smidigt att kunna bära men samtidigt ha händerna fria!

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0