En härlig dag!

Det fantastiska vädret fortsätter! :) I dag har jag legat ute och solat och sovit och det var riktigt skönt, när det var vindstilla iaf! Sedan har vi äntligen fått tummen ur och beställt vagnen och det blev en sån som jag skrev förut. en city cross + citykorg, fotsack och en skötväska! Gud vad verkligt allt börjar kännas nu! Vagn och bilbarnstol är köpt, till helgen ska vi ner till Sthlm och frossa i bäbissaker och bäbiskläder, det sparkar och boxas för fullt i magen och nu är det ansökt om havandeskapspenning. Jag tror nästan det är en bäbis där inne! Om nu havandeskapspenningen går igenom så jobbar jag typ bara 2-3 veckor till, LOVELY!

I kväll har det som alla andra tisdagskvällar varit fika med de andra magarna, alltid mycket trevligt!

Nää, nu ska jag fortsätta fylla i hälsoenkäten som ska in till whippetklubben men jag kastar in en magbild också!

Vecka 23

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0